Vse, Kar Potrebujemo Sodobni Kmetovalci

 
 
 

 
 
 

Tandemski trosilniki hlevskega gnoja Lely Mengele

Tandemski trosilniki hlevskega gnoja Lely Mengele

Tandemski trosilniki hlevskega gnoja Lely Mengele

Trosilnike hlevskega gnoja, Mengele proizvaja že več kot 50 let, v svoji dolgoletni tradiciji so jih proizvedli že več kot 200.000. Nenehen razvoj ter najsodobnejša proivodna orodja so merilo za kakovost Lely-Mengele. Trosilniki izpolnjujejo zahteve kmetijske prakse, visoke standard kakovosti in učinkovitosti za vse velikosti kmetijskih obratov. V svojem programu ponujajo trosilnikie od 5,2 do 14 ton skupne dovoljene mase.

 
 

TANDEMSKI TROSILNIK: zmogljiv in zemlji prijazen

Mengele tandemski trosilniki gnoja so iz visoko kakovostnega jekla in zagotavljajo najvišjo stopnjo stabilnosti in varnosti, tudi v ekstremnih pogojih. Vzmetene osi z vzmeteno podporo zmanjša pritisk na tla in zagotavlja udobje na makadamu ter varnost med vožnjo po cesti. Tandem modeli imajo največjo dovoljeno skupno maso od 8 do 14 ton.

ES 8000 TA

Največja dovoljena teža: 8000 kg
Zaboj: 4500 x 2000 mm
Talne verige: 4 verige (10 x 31)
Stranice: 500/500 mm
Širina potiska: 1800 mm
Platišča: 15.0/55-17



ES 11000 TA

Največja dovoljena teža: 11000 kg
Zaboj: 4500 x 2000 mm
Talne verige: 4 verige (10 x 31)
Stranice: 500/500 mm
Širina potiska: 1800 mm
Platišča: 19.0/45-17





ES 14000 TA

Največja dovoljena teža: 14000 kg
Zaboj: 5150 x 2000 mm
Talne verige: 4 verige (10 x 31)
Stranice: 800/500 mm
Širina potiska: 1950 mm
Platišča: 500/55-20

Vroče pocinkan okvir šasije in platforme

Mengele trosilniki gnoja so narejeni kompaktno in stabilno. Robustna jeklena šasija je zasnovana za izjemno visoke obremenitve in za največjo možno stabilnost pri transportu. Zaboj z notranjo širino 200 cm je edinstven na trgu. Lesena tla so impregnirana pod pritiskom, zato so zelo odporna na tekočine. Vse prikolice so standardno zasnovane za hitrost 40 km/h.

Zložljive stranice in poviški - prašno lakirani

Vse stranice in poviški so izdelani iz hladno valjanega in lasersko varjenega jekla kar je še bolj stabilno. Najsodobnejše prašno lakiranje zagotavlja odlično zaščito pred korozijo.

Vroče cinkanje: "non plus ultra" za trosilnike gnoja

Podvozje, platforma in okvir so vroče cinkani. To je prednost, še posebej v primeru trosilcev, saj je pocinkovanje popolnoma odporno na vremenske vplive in kislinske tekočine in zato zagotavlja dolgo življenjsko dobo.

Trosilna enota

Vsi modeli so lahko opremljeni z različnimi trosilnimi enotami:

  • 2 horizontalni spirali,
  • 4 vertikalne spirale,
  • večnamenske enote.

Vse prikolice so standardno opremljene z zadnjo zaščitno mrežo in lučmi, ki se hidravlično dvigne.

Dodaten plus: hiter zaklep omogoča enostavno odstranitev vseh trosilnih enot. Trosilec za gnoj se lahko hitro spremeni v prevozno sredstvo.

2 horizontalni trosilni enoti

Dve agresivni horizontalni trosilni enoti, materijal enakomerno razdrobijo in razdelijo po polju v širini pasu do približno 3 m.

4 trosilne enote - vertikalne

Štiri agresivne vertikalne trosilne enote razdrobi materijal in ga enakomerno razdeli po polju v širini pasu okoli 9 m. S spiralno nameščenimi noži po segmentih, zagotavlja fino drobljenje, zato je torej prav tako idealen za uporabo na travnatih površinah.

Universalne trosilne enote

Dve agresivni horizontalni enoti fino razdrobijo gnoj. Nastavljive izmetalne lopatice lahko dosežejo širino pasu do 20 m.

Visoka zmogljivost perforiranih tal

Od modela ES6700 naprej, so vse prikolice standardno opremljene s po štirimi verigami 10 x 31, z obremenitvo do 12.500 kg na verigo. Letvice so razporejene v kratkih intervalih 250 mm. Vsaka veriga se lahko individualno napne in teče v pocinkani tirnici. ES 5200 pa je opremljen z dvema verigama 10 x 31. Pogonske verige so opremljene s mazalnimi cevmi in so centralno podmazane.

Zmogljiv menjalnik

Okrepljen menjalnik z zmogljivim motorjem, preklopni za dovod in povratek, zagotavlja zanesljivo in neprekinjeno dovajanje materiala v izmet, tudi v ekstremnih pogojih.

Regulacija pretočnega ventila (standard)

Cirkulacijo olja je opremljena s kontrolno enoto. Hitrost se lahko brezstopenjsko prilagodi z gumbom na ventilu.

Elektro-hidravlično nastavljanje hitrosti (opcija)

Elektro-hidravlično regulacijo hitrosti je na voljo kot opcija. Prilagoditev hitrosti lahko upravljamo iz traktorja.

Elektro-hidravlično upravljanje (neobvezno)

Hidravlični sistem na prikolici (neobvezno)

Ta različica ne zahteva hidravlične povezave. Prikolica ima lasten rezervoar za olje in aktivira črpalko, z zobnikom v glavni pogonski liniji s preklopom na glavno pogonsko gred. Elektro-hidravlični sistem omogoča vse funkcije, ki jih preprosto nadzorujemo iz voznikovega sedeža.

 

Vabljeni k izpolnitvi spletnega obrazca.

Na vaše vprašanje bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Povpraševanje

 
 
 
 

Naslov:

Voklo 49
4208 Šenčur
Slovenija 

Telefon:

00386 (0)41 208 568 - Primož
00386 (0)40 437 135 - Jure
00386 (0)4 279 80 00 - Pisarna

E-Mail:

info@euro-globtrade.si

Quick message

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.